دوره آموزش سئو و به همراه چگونه آموزش سئو می تواند در زمان، استرس و پول شما صرفه جویی کند.

Wiki Article

این نظرات و سیاست‌های گوگل مخفی نیست. در زمان‌های مختلف گوگل اعلام کرده است هدفش از به‌‌روزرسانی‌ها چیست و در نهایت می‌خواهد به کجا برسد.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

ممنون که اینقدر زمان و انرژی میذارید و صادقانه همه اطلاعات مفید رو در اختیار ما قرار میدید

یکی از انواع عملیات سئو، سئو کلاه سفید است. در این روش شما محتوای سایت خود را با روشی کاملاً مطابق با قوانین گوگل بهینه می‌کنید. به این صورت که به طور مداوم تولید محتوای سایت خود را انجام می‌دهید و در سایت خود انتشار می‌دهید. برای این کار لازم است با قوانین تولید محتوای سایت به طور کامل آشنا باشید.

با توجه به اهمیت آگاهی از الگوریتم گوگل، بخش دیگر آکادمی را به الگوریتم گوگل اختصاص داده‌ایم.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت کسب و کار شماست. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا دوره سئو بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

سوالی که در ذهن شما هست اینکه مبلغ این دوره منطقی است یا خیر؟ بیایید با مثالی این موضوع را بررسی کنیم:

سئو از نظر موتور جستجو تفاوت بسیاری با نظر کارشناسان و صاحبین سایت دارد. اگر بخواهیم خیلی رک با این مسئله برخورد کنیم، گوگل به هیچ عنوان برایش تفاوتی ندارد که چه سایتی رتبه اول یا آخر را بدست می‌آورد. هدف گوگل تنها رضایت کاربران خودش است. همین موضوع باعث شده که در طی این سال‌ها گوگل یک موتور جستجوی بی‌رقیب باقی بماند. یاهو، بینگ و بسیاری از موتورهای جستجو با اختلاف زیادی از گوگل عقب‌تر هستند.
هدف نهایی ما داشتن فارغ التحصیل هایی خلاق، حرفه ای و پرتلاشه تا بتونیم با هم برای داشتن جامعه ای پویا قدم برداریم. لینک های مفید

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیل‌های منتشر شده در اینترنت یا کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت می‌شود.

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

در دوره جامع سئو شما باید تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید و بتوانید روی هر کلمه ای که دلتان می خواهد به صفحه اول بیایید! این دوره از مباحث اولیه که آشنایی با موتورهای جستجو و نحوه کار آنها می باشد شروع می شود و در ادامه به اصول اولیه سئو می پردازد.

برای یادگیری سئو اول باید اصول و کلیات آن را یاد بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست.

در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. کم‌کم سایت‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبه‌های پایین‌تری رسیدند.

آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید.

یک کار مهم برای موفقیت در سئو سایت پیدا کردن کلمه کلیدی است. یک روش آسان برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب محتوای شما این است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید، پس از سرچ در قسمت پایین صفحه گوگل یک سری کلمات به شما پیشنهاد داده می‌شود.

( Search engine optimization (Search engine optimisation) is the entire process of rising the standard and quantity of website traffic by expanding visibility of an internet site or possibly a Website to users of an online online search engine. )

واقعا مطالبتون بسیار عالی و کامل است ، اینقدر زیاده یه دفتر گذاشتم کنارم همش دارم مینویسم و استفاده میکنم….

اگر هم اینجا اشاره شده اشتباه هست و اصلاحش می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله «نرخ پرش چیست» رو مطالعه کنید.

مزیت دوم: برندسازی می‌کنید؛ در واقع شما با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! برای مثال معرفی یکی از مطالب مفید و باارزش سایتتان را در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این کار توجه مخاطبان به مطلب شما جلب شده، دربارۀ آن صحبت می‌کنند، نظر می‌دهند و اگر آن را دوست داشته باشند با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

Report this wiki page