فرمول موفقیت هیچ راز دیگری نیست

Wiki Article

هزار نفر پولدار استان خودمون. این کتاب بنظرم چیز خاصی نداشت. بیکار بوده و اومده از ایده جمع آوری داده‌ها صحبت کرده که، حتی روش جمع آوری داده رو نگفته بر چه مبنایی بوده، ول کنیم این چیز‌ها رو.

هر فردی که در هر زمینه ای که توانسته است موفق شود و موفقیت کسب کند نشان دهنده کیفیت پاسخی است که به سوال موفقیت چیست داده است. برای اینکه بیشتر متوجه شوید قبل از اینکه این مقاله را مطالعه کنید از نظر شما موفقیت چیست و چطور می توانید در مسیری که که می خواهید به یک فرد موفق تبدیل شوید.

تحقیر منچستریونایتد مقابل من‌سیتی در روز درخشش هالند و فودن

ادعای عجیب شمسایی؛ بازیکنان تیم ملی فوتسال به آنفولانزا مبتلا شدند ادعای عجیب شمسایی؛ بازیکنان تیم ملی فوتسال به آنفولانزا مبتلا شدند

پس از این موفقیت بزرگ، بیش از پیش مفتخرم که با شما همکار هستم. مسیر شما به این موفقیت به پایان نمی‌رسد و پله‌ای برای ترقی و پیشرفت‌های بزرگ شما در آینده خواهد بود.

من که از خوندش و مخصوصا نتیجه گیری آخرش که خیلی کامل کل متن کتاب رو جمع بندی کرده، لذت بردم، و پیشنهاد میکنم که کمی حوصله به خرج بدید و این کتاب رو تا آخر بخونید.

۲ روز مانده به پایان مهلت اسکار ۲۰۲۳/ تکلیف ۸۰ کشور روشن شد

روانشناسی مثبت گرا چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند؟

افراد موفق واقع بین هستند اما به کم قانع نیستند، بنابراین مدام برای بهتر شدن در تلاش‌اند.

طرز تهیه هات چاکلت: خانگی، کافی شاپی، ساده، سریع، با پودر

برای دریافت کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

یعنی اینکه اگر شما بتوانید ادامه مطلب به درستی از قانون جذب استفاده کنید می توانید در هر زمینه ای که بخواهید به یک فرد موفق تبدیل شوید.

عادات خوب در کار و زندگی سبب موفقیت‌های چشمگیری در زندگی می‌شود، برای مثال نظم و اولویت‌بندی کارها یا دقت در انجام امور روزمره بهره‌وری فرد را بالا می‌برد.

واقعا محتوای خوبی داره، شاید تنها کتاب علمی در حوزه موفقیت باشه، البته ترجمه‌اش خالی از اشکال نیسنت

Report this wiki page